سمیرم ، فلسطین

درگذشت تعدادی از هموطنان دوست داشتنی در سمیرم بخاطر مخالفت با ادغام چند روستا ، خبر بسیار مهمی بود که چون همیشه در اخبار رسمی کشور بازتاب زیادی نداشت ... اینکه اهالی سمیرم چگونه اعتراض کردند و نیروی انتظامی چگونه برخورد کرده ، بر ما پوشیده است ... قضاوت با وجدانهای بیدار .. ولی نکته اینجاست که اگر این چند نفر در روستائی از فلسطین اشغالی جان خود را از دست میدادند ، به همین شکل از آنان یاد میشد ؟
من فکر میکنم که در ابتدا فلسطینیان شهدائی گرانقدر لقب میگرفتند که جان عزیز خود را برای دفاع از سرزمین مادری نثار کردند و در ادامه تمام اسرائیلیان از آغاز خلقت بنی آدم تا کنون خونخوار و سفاک و ددمنش و جانی و آدمکش و .... نام میگرفتند . شما چه نظری دارید ؟ آیا برای آب و خاک و آبادی و روستای خود مبارزه کردن فقط برای فلسطینیان امری پسندیده است ؟ مقایسه پوشش خبری این حادثه را با حوادث مشابه آن در سرزمین فلسطین اشغالی به شما خوانندگان گرامی واگذار میکنم ...
نظرات 1 + ارسال نظر
محمود 12 بهمن 1385 ساعت 03:21 ب.ظ http://www.naderimahmoud.blogfa.com

من سمیرمی ام و می دانم چه می گویی.برای بزرگان ما چیزی که ارزش ندارد جان انسان است خواه سمیرمی خواه فلسطینی. اما فلسطینی را دوست دارد چون بهانه ی اوست برای بودن و ماندن نه چیزی بیشتر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد